MENU
Youri Jozee

Auteur
Youri Jozee

- Blog

Waarom je wint met print

Word jij ook weleens moe van die constante lawine aan digitale data? Iedere dag opnieuw worstel je je door een overload aan mailtjes, appjes, notificaties en websites… Maar hoeveel van die informatie blijft nou écht hangen? Ook je klant ervaart dit iedere dag opnieuw. Hoe je toch onder zijn aandacht komt? Met persoonlijke en onderscheidende print.

Je klant wil zich weer mooi voelen   
In marketingland gonst het gerucht al langer: there’s too much digital data. Men is letterlijk datamoe. Het is te veel, te snel, te hap-slik-weg. We willen weer verrast worden, met onderscheidende, zorgvuldig opgemaakte uitingen. We snakken naar fysieke content met een eigen gezicht, die vakmanschap en waarde uitstraalt. Content die aanvoelt als een persoonlijk cadeautje, en niet als een reclamefolder voor de massa. Rustig bladeren in plaats van haastig scrollen. De klantgedachte moet letterlijk weer tastbaar worden. Je bereikt het met print.

De onschatbare waarde van zorg en aandacht   
De dagelijkse praktijk zit vol met voorbeelden die de meerwaarde van print benadrukken. Een zorgvuldig afgewerkte hoes van een vinylalbum zorgt ervoor dat je er langere tijd met bewondering naar kijkt. Het digitale alternatief, een mp3-bestand op je harde schijf, kan dat niet bieden. Het lezen van een fysiek boek creëert een gedenkwaardigere beleving dan scrollen op je e-reader. Een verjaardagskaart in de brievenbus zegt zo veel meer dan een vluchtig appje. Het is de combinatie van de content, opmaak en zichtbare moeite die leidt tot een hoge mate van interactie en klantwaardering. Dat wil jij toch ook bereiken?

Jouw magazine, onze moeite
Maar ja, je bent ondernemer, en hebt helemaal geen tijd of ervaring om zelf werk te steken in printproducties. Dat komt goed uit; wij wél. We bieden je nu de kans om je eigen Mobility Magazine bij ons af te nemen. Dit is een magazine boordevol relevante en lang houdbare content uit de telecommarkt. Hosted telefonie, apps, smartphones, mobiel werken en nog veel meer; het komt allemaal aan bod in behapbare en praktische artikelen. Natuurlijk maken we het magazine op in je eigen huisstijl en voegen we er een persoonlijk voorwoord aan toe. Zo beschik je over een waardevolle attentie waarmee je langere tijd top-of-mind bij je klanten blijft. Doe je mee?

Met vriendelijke groet,

Youri Jozee

Wil je ook je eigen Mobility Magazine ontvangen? Stuur dan even een mailtje via sander(at)marketingxs.nl. Zorg ervoor dat je uiterlijk 29 maart 2019 de cover digitaal aanlevert. Dan heb je de magazines medio april al in huis.

Youri Jozee

Auteur
Youri Jozee