MENU

Nieuws & Blogs

Nieuws uit de markt, succesverhalen & blogs.

Waarom je wint met print

- Blog

Waarom je wint met print

Je klant worstelt zich iedere dag door een enorme stroom data. Hoe je jezelf daarin toch kunt onderscheiden? Met persoonlijke, zorgvuldig opgemaakte print.

Lees meer

Het leed dat smartphoneverslaving heet

- Blog

Het leed dat smartphoneverslaving heet

Steeds vaker duiken er berichten op over de negatieve gevolgen van ons toenemende smartphonegebruik. Dat kan anders, vindt collega Youri Jozee.

Lees meer

Leveranciers vaak onvoldoende betrokken bij aankooptraject

- Blog

Leveranciers vaak onvoldoende betrokken bij aankooptraject

Het vergaren van informatie bij aankooptrajecten vindt veelal plaats zonder hierbij de verkopende partners te raadplegen. Tijd om eerder om tafel te komen.

Lees meer

De plaat blijft hangen

- Blog

De plaat blijft hangen

Hoe zorg je er nou voor dat je aan het einde van de dag nog steeds zichtbaar bent onder je klanten? Collega Mark vertelt het in zijn eerste blog.

Lees meer

De GDPR en e-mailmarketing: waar moet je op letten?

- Blog

De GDPR en e-mailmarketing: waar moet je op letten?

Maak je gebruik van e-mailmarketing? Dan moet je onder de GDPR voldoen aan een aantal nieuwe regels. In dit blog vertel ik hoe je je e-mailmarketing laat aansluiten op deze wetgeving.

Lees meer

Contentmarketing uitgelegd voor niet-marketeers

- Blog

Contentmarketing uitgelegd voor niet-marketeers

Contentmarketing helpt om je marketingdoelstellingen te behalen. Gelukkig hoef je geen marketeer te zijn om dat te begrijpen. In dit blog geef ik een korte introductie over contentmarketing. Wat is contentmarketing? Waarom moet elk bedrijf dit inzetten en hoe pak je het aan? Tijd om te beginnen bij de basis.

Lees meer

Zo bereid je je klanten in vijf stappen voor op de GDPR

- Blog

Zo bereid je je klanten in vijf stappen voor op de GDPR

In mijn vorige blog kon je lezen waarom sterke beveiliging belangrijk is voor je klanten, en welke voordelen de GDPR jou als reseller biedt. Het proactief informeren en ondersteunen van je klanten vormt daarbij het fundament. In dit derde GDPR-blog leg ik uit hoe je dat in vijf stappen doet.

Lees meer

Zo werkt de GDPR in jouw voordeel

- Blog

Zo werkt de GDPR in jouw voordeel

In mijn vorige blog vertelde ik je meer over de komst van de GDPR. We keken hierbij onder andere naar de gedachte achter deze nieuwe Europese data- en privacywetgeving. In deel 2 van onze GDPR-blogreeks gaan we dieper in op wat de GDPR betekent voor jou en je klanten.

Lees meer