Alle artikelen
- Blog
Een marketingafdeling as a service. Juist nu.
Tegenwoordig kun je alles als een dienst afnemen; je softwareprogramma’s, je koffiezetapparaat, je auto. Wist je dat dat net zo makkelijk voor je marketing en communicatie kan?
- Blog
Contentmarketing uitgelegd voor niet-marketeers
Contentmarketing helpt om je marketingdoelstellingen te behalen. Gelukkig hoef je geen marketeer te zijn om dat te begrijpen. In dit blog geef ik een korte introductie over contentmarketing. Wat is contentmarketing? Waarom moet elk bedrijf dit inzetten en hoe pak je het aan? Tijd om te beginnen bij de basis.
- Blog
Mijn vijf grootste taalergernissen
Ik kan er niks aan doen, maar taalfouten irriteren me. Ze trekken m’n aandacht; ze leiden me af. En zo moeilijk is het niet om ze te mijden. Vind ik. Persoonlijk denk ik dat dit de meest gemaakte taalfout in Nederland is; twee woorden los van elkaar schrijven terwijl ze bij elkaar horen. Het is geen computer muis maar een computermuis; het is geen cola glas maar een colaglas. Heb je twee zelfstandige naamwoorden (dingen) die bij elkaar horen (onderwerp van de zin of lijdend voorwerp), dan schrijf je ze doorgaans aan elkaar.
- Blog
Marketing geen eenvoudig Abc’tje
Marketing in de telecom- en IT-sector is een dynamisch vak. Vaak moeten uitingen of campagnes gisteren al zijn opgeleverd. Met als gevolg dat dit niet altijd het beste resultaat oplevert. Daarom stellen we vaak de vraag wat het doel is. Niet zonder reden.