Sander van Trijen
Alle artikelen
- Blog
Leveranciers vaak onvoldoende betrokken bij aankooptraject
Het vergaren van informatie bij aankooptrajecten vindt veelal plaats zonder hierbij de verkopende partners te raadplegen. Tijd om eerder om tafel te komen.
- Blog
E-mailmarketing? Ik heb hem zelf ook.
Afgelopen week bezocht ik een aantal klanten om de plannen voor 2017 te bespreken. Klanten bezoeken en samen plannen maken zijn een goed begin van ’t nieuwe jaar. Maar wat ik nog veel leuker vond was dat ik door iedereen werd aangesproken op onze nieuwe locatie (we zijn onlangs verhuisd). Dat hadden ze namelijk gelezen in onze nieuwsbrief die we op 2 januari verstuurden.
- Nieuws
Eenvoudig je persoonlijke beveiliging verbeteren doe je zo
Op beveiligingsgebied richten veel bedrijven zich vaak alleen op hun bedrijfs-ICT. Toch zijn het vooral de eigen medewerkers die de grootste beveiligingsrisico’s veroorzaken. Dat heeft vaak niet te maken met kwade bedoelingen, maar met onwetendheid over mogelijk onveilig handelen. Gelukkig zijn er veel handigheidjes waarmee je je online veiligheid zelf direct kunt verbeteren. Een aantal tips.
- Blog
Partnercampagnes
Zakelijke eindgebruikers en beslissers staan steeds minder open voor traditionele reclame. Tegelijkertijd zijn zij bereikbaarder dan ooit. Te vaak wordt de commerciële propositie naar voren geschoven, terwijl de zakelijke doelgroep daar helemaal niet in geïnteresseerd is. Met een partnercampagne brengen wij je bij jouw doelgroep onder de aandacht.
- Blog
Marketing in lijn met je doelstellingen
In september wordt doorgaans het startschot gegeven voor een sprint naar het einde van het jaar. Het is een jaarlijks terugkerende cyclus. Het verbaast me dat iedereen wakker lijkt te schrikken en er opeens nog van alles moet gebeuren. Retail bereidt zich voor op de veelbelovende Sinterklaas- en Kerstperiode en in B2B wordt alles op alles gezet om de gestelde salestargets te halen.
- Blog
De zes overeenkomsten tussen IT, telecom en marketing
Doordat we veel content schrijven voor telecom- en IT-partijen vloeien vaktermen als schaalbaar, flexibiliteit, ontzorgen en maatwerk met grote regelmaat uit de digitale pen. Resellers zijn de specialisten die als doel hebben organisaties te helpen in de digitale transformatie. Deze veelgebruikte vaktermen zijn ‒ nu we erbij stilstaan – ook op ons vakgebied van toepassing. Er zijn veel overeenkomsten tussen uw wereld en die van ons.